Iwonicz-Zdrój (13) 43 505 10 / 12 Iwonicz 605 744 112 Lubatówka 797 676 441

Więcej Informacji

Zapraszamy w godz. : 7:30 do 18:00
Od poniedziałku do piątku
Rejestracja: (13) 4350510 lub (13) 4350512

Ul. Ks. Jana Rąba 4
38-440 Iwonicz- Zdrój

Mar 14, 2020

KORONAEIRUS

W związku z ogloszeniem przez WHO stanu pandemii zakażenia koronawirusem SARS-CoV-2 oraz wprowadzeniem na terenie naszego kraju stanu epidemicznego wprowadzamy w naszej Przychodni następujące zmiany obowiązujące od 16 marca -Punkty lekarskie w Iwoniczu i Lubatówce zostają zamknięte do odwołania, -Drzwi Przychodni pozostają zamknięte dla Pacjentów, -Pacjentom będą udzielane tylko i wyłącznie teleporady w godzinach pracy Przychodni, a w przypadku kiedy lekarz stwierdzi, że jest konieczna wizyta osobista poda konkretną godzinę wizyty, -Pacjenci przed wejściem do Przychodni są zobowiązani do wypełnienia ankiety i podpisania jej, - Przepisywanie leków do kontynuacji leczenia należy zgłaszać telefonicznie, lekarz wystawi e-receptę -Po konsultacji z lekarzem będzie również możliwość uzyskania e-zwolnienia - W celu uzyskania opieki nad dzieckiem do 8 roku życia należy wypełnić wniosek dostępny na stronie ZUSu ZAŚWIADCZENIA NIE WYSTAWIA LEKARZ POZ - Laboratorium w tym okresie będzie TYLKO realizować skierowania na badania z dopiskiem CITO lub PILNIE BADANIA PRYWATNE ZOSTAJĄ CAŁKOWICIE WSTRZYMANE -Umówione wizyty do STOMATOLOGIA i GINEKOLOGA będą na nowo konsultowane z lekarzem w formie teleporady -ZAWIESZAMY SZCZEPIENIA I BILANSE DZIECI ZDROWYCH DO ODWOŁANIA -WIZYTY PATRONAŻOWE BĘDĄ UDZIELANE TELEFONICZNIE W przypadku żądania osobistej wizyty położnej to rodzic odpowiada za jej ewentualne skutki zdrowotne. - Nr telefonów do kontaktu 13 43 505 10 13 43 505 12 W przypadku kiedy będzie większe zapotrzebowanie zostanie udostępniona kolejna linia. NIE REALIZUJEMY ZLECEŃ PRZESYŁANYCH DROGĄ MAILOWĄ, większość osób nie ma wpisanych w deklaracji czy kartotece adresu e-mail. MAJĄC NA UWADZE ZDROWIE I BEZPIECZEŃSTWO WSZYSTKICH PACJENTÓW PROSIMY O WYROZUMIAŁOŚĆ I ZASTOSOWANIE SIĘ DO W/W ZALECEŃ.